loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 533 جمعه 23 مهر 1389 نظرات (0)

اگه ازم گریزونی ، از عاشقی پشیمونی

داری اشکامو میبینی ، از تو چشمام نمیخونی

قدر تو رو ندونستم ، تو رو خواستم نتونستم

از تو شکایتی ندارم ، تو رو دنیام میدونستم

فرصتی بده به دستام ، بزار دستاتو بگیرم عاشقونه

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری بی بهونه


بی تو دلخوشی ندارم ، دیگه طاقت نمیارم

ای تموم زندگیم ، هستی من دارو ندارم

وقتی اسمت رو لبامه ، نفسام آروم میگیره

بی تو حرف تازه ای نیست ، بی تو من دلم میگیره

فرصتی بده به دستام ، بزار دستاتو بگیرم عاشقونه

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری بی بهونه


عشق من چیزی بگو ، نزار که زود تموم بشه

نزار این احساسی که دارم ، بدون تو حروم بشه

کمی نوازشم بکن ، عشق منو ازم نگیر

نزار حس تو رو خواستن ، اینطوری نا تموم بشه

فرصتی بده به دستام ، بزار دستاتو بگیرم عاشقونه

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری بی بهونه


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 7,726
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 7,726
  • بازدید ماه : 182,987
  • بازدید سال : 613,360
  • بازدید کلی : 32,466,564
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل