loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 580 یکشنبه 17 بهمن 1389 نظرات (0)

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

♥♥♥

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

♥♥♥

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن / نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن…

♥♥♥

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش

توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

♥♥♥

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره…

♥♥♥

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم….
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم …

♥♥♥

مرا ببخش که همیشه می گویم دوستت دارم / مرا ببخش اگر می بینم که نیستی و باز هم از آن چه نباید ، می گویم / مرا ببخش اگر دل داده گی ات را برای خود می خواهم / من آن یار بی غم نیستم…

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 849
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 28,507
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 28,507
  • بازدید ماه : 203,768
  • بازدید سال : 634,141
  • بازدید کلی : 32,487,345
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل