loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 485 جمعه 07 خرداد 1389 نظرات (0)

نام مستند: داستان واقعی اینترنت
کمپانی سازنده: Discovery Channel
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴×43 دقیقه
حجم: ۴×200 مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: مستندی درباره انقلاب و تحولی که اینترنت در تکنولوژی ، فرهنگ ، تبلیغات و زندگی اجتماعی پدید می آورد . و برای اولین بار از کمپانی های بزرگی همچون eBay, Yahoo, Amazon, Netscape, Google و تعداد بسیار زیادی دیگر در مورد تغییر و تحولی که اینترنت بر زندگی انسان ها در ۱۰ سال اخیر داشته سؤال می شود . این مستند در ۴ بخش به بحث می پردازد که شامل: Browser Wars , Search , Bubble و People Power ...

PersianMob.Net






این برنامه یکی از قوی ترین برنامه های ضبط اتوماتیک مکالمات بدون بوق می باشد که میتوانید از سایت بزرگ پرشین موب دریافت کنید . برخی از قابلیت های این نرم افزار در ذیل آمده است .

PersianMob.Net






اچار فرانسه و مدیریت گوشی با CellPhoneSoft Swiss Manager Pro v3.0 مختص گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ میباشد که توسط این نرم افزار کسانی که به صورت مکرر از مشکلات حافظه کم رنج می برند، می توانند به صورت دستی یا خودکار پاکسازی کنند.این نرم افزار فوق العاده را میتوانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






SymbianOn Security v5.0 یکی از کاملترین نرم افزار های امنیتی گوشی های نوکیا به حساب میاد که به وسیله ی آن میتوانید از تمامی فایل های مهم خود محافظت کنید.این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورزن 3 و 5 میباشد که میتوانید در پرشین موب دانلود کنید.

PersianMob.Net








بازی های سیمبیان همیشه طرفداران و علاقه مندان زیادی داشته است ، این بار نیز در سایت پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های سیمبیان را برای شما قرار داده ایم که این بازی Parking Mania 2 نام دارد که شما در این بازی باید ماشین ها را با استفاده از فکر و توانایی خود پارک کنید ، هم اکنون این بازی زیبا برای سیمبیان سری 60 ویرایش 5 در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






مجموع 4 تم زیبا و با کیفیت با موضوع کارتونی را برای شما عزیزان آماده کردیم که این تم ها مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 بوده که هم اکنون در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






نام انیمیشن: Planet 51 - سیاره ۵۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹
مدت زمان: ۹۵ دقیقه
حجم: ۳۵۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: فیلم با نگاهی طنز آلود، داستان قدیمی حمله موجودات فضایی را به تصویر می کشد : ساکنان سبز رنگ و مهربان سیاره ی ۵۱ ، همیشه در وحشت از حمله ساکنان سیاره های دیگر به سرزمینشان بسر می برند. وقتی که کاپیتان چارلز بیکر CAPTAIN CHARLES "CHUCK" BAKER سفینه اش را در سیاره ۵۱ فرود می آورد، تصور نمی کند که به سیاره ای آباد و با ساکنانی سبز رنگ وارد شده است و وقتی که کاپیتان و اهالی سیاره یکدیگر را می بینند، توهم و ترس متقابل از موجودات ناشناخته اوج می گیرد و ماجراها آغاز می شوند...در این میان LEM ، جوانی که به اکتشاف در سیارات دیگر علاقمند است، به کاپیتان بیکر کمک می کند تا بتواند سیاره ۵۱ را ترک کند و ... تریلر این فیلم بسیار دیدنی است و طنز خارق العاده ای که در لحظه فرود سفینه و نخستین گامهای شکوهمندانه ی کاپیتان بیکر بر خاک Planet 51 دیده می شود، نوید فیلمی دیدنی و مفرح را می دهد ...

PersianMob.Net






مجموعه ای فوق العاده زیبا از 32 عکس با موضوع طبیعت برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 240x320 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






بوسیله این نرم افزار شما موتور جستجوی Bing رو در گوشی خود خواهید داشت !
Bing™ for mobile V1.0 به شما کمک میکند تا پرونده های مورد نظر خود را به آسانی در موبایل خود جستجو کنید. این نرم افزار فوق العاده را میتوانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






این برنامه به شما برای دانلود و آپلود فایلهایتان در سرور معروف 4Shared در گوشیتان کمک میکند . . .به این ترتیل از این پس میتوانید به راحتی با گوشی فیل های خود را از 4shared دانلود و آپلود کنید این نرم افزار فوق العاده را از سایت بزرگ پرشین موب دانلود کنید.

PersianMob.Net






نام مستند: خلیج - The Cove
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۹۲ دقیقه
حجم: ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Dixv
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: ریک اُبری فعال محیط زیست و حامی دلفین ها به همراه گروهش به شهر تایجی ژاپن می رود شهری که رازی بزرگ در دل خود دارد شهری که در ظاهر خود را عاشق وال ها و دلفین ها نشان می دهد ولی در باطن قتلگاه دلفین هاست. شهری که اقتصادش کاملا وابسته به صید دلفین هاست و دولت به مخفیکاری در این زمینه می کند و با گزارشگران و فیلمبرداران از این واقعیت به شدت برخورد می کند.این مستند زیبا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ برنده جایزه بهترین مستند سال شد... !

PersianMob.Net






جدیدترین ورژن و البته کرک شده این آنتی ویروس قوی . اکثرا با این آنتی ویروس و قدرت و تواناییش در محافظت از سیستم عامل های مختلف آشنا هستید . از قابلیت های این آنتی ویروس اسکن ریل تایم و فابلیت آپدیت سریع دیتابیس با GPRS هستش . این برنامه امنیتی مجهز Anti-Virus ، Anti-Spam ، Anti-Theft ، Firewall ، Encryption ، Parental control هستش که این برنامه رو به یک پک امنیتی فوق العاده تبدیل کرده .

PersianMob.Net






مرورگر جدید و سریع UCBrowser v7.2.1.50 با سرعت بالا و امکانات فوق العاده قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 که در سایت پرشین موب آماده دانلود است.

PersianMob.Net






شرکت LCG یکی از معتبر ترین نرم افزار های تولید نرم افزار های موبایل است که این بار نرم افزار فوق العاده PhotoBook v1.30 را معرفی کرئه است این نرم افزار که جایگزین مناسبی برای گالری کم سرعت گوشی های نوکیاست برخی از قابلیت های این نرم افزار در ذیل آمده است این نرم افزار را میتوانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






آخرین و جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف X-Plore v 1.45به همراه کرک آن , همانطور که مشخص است این نرم افزار یک نرم افزار مدیریت فایل با امکانات گسترده میباشد که از مطرح ترین آن ها قابلیت مخفی سازی فایل ها و پلیر مخصوص صوتی و ... میباشد .

PersianMob.Net






DuDu Recorder v4.40 نرم افزاری کاربردی برای ضبط صدای مکالمات صورت گرفته در گوشیهای نگارش سوم و پنجم از سیبمین سری 60 که به صورت کرک شده انتشار یافته و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. 

PersianMob.Net






نام مستند: دایناسورهای زنده - Dinosaurs Alive
محصول: Imax
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۰ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: دایناسورهای زنده یک ماجراجویی جهانی از علم و اکتشافات است که شامل آخرین اطلاعات از دوره تریاسیک تا هیولاهایی به نام کریتاسیوس را شامل می شود و ...

PersianMob.Net






بدون شک می توان گفت بازی های اکشن و مبارزه ای در همه ی کنسول ها طرفداران بی شماری دارد ، به همین دلیل ما را بر آن داشت تا یکی از جدیدترین بازی های جاوا را برای شما عزیزان قرار دهیم . این بازی Fieldrunners نام دارد که به تازگی توسط دو شرکت I-Play / Hands-On Mobile و در سایزهای 240x320 , 360x640 تولید شده است که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت بزرگ پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






مجموعه اي از زيباترين و جديد ترين اس ام اس هاي عاشقانه...

PersianMob.Net






مجموعه تم های فوق العاده زیبا و با کیفیت عالی با موضوعات مختلف را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر320×240 می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 7,856
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 7,856
  • بازدید ماه : 183,117
  • بازدید سال : 613,490
  • بازدید کلی : 32,466,694
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل