loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 503 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

.



میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید

میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .

.

.

.

نگاهی کرد و در به در کرد ، یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکسنی خورد و آمد تا بماند ، ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . . .

.

.

.


گر نگه دار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .

.

.

.

بزرگ ترین درد دنیا اینه که بدونی پناه لحظه هات . پناه دیگری دارد . . .
.

.

.

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

.

.

.

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم

خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم . . .

.

.

.

اگر لیلی به مجنون داده میشد / دگر هیچ عاشقی رسوا نمیشد

.

.

.

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .

.

.

.

دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای !؟

.

.

.

آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که سوختیم گفتند بساز . . .

.

.

.

عشق یعنی اینکه وقتی میخوای برسونیش ٬ رادیو پیام رو روشن کنی

و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک تره

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها iran.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 2,701
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 89,452
  • بازدید ماه : 155,072
  • بازدید سال : 585,445
  • بازدید کلی : 32,438,649
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل