loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 485 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

پيامك عاشقانه22 | iran.rozblog.com

آری آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

كه همین دوست داشتن زیباست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گفتم دوستت دارم، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.. .بیدار باش… من با سبدی پر از بوسه می آیم… و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم… تا بدانی ای خوبم

دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستم داری

دوستت دارم

نمی گویم

نمی گویــی

نمی دانــم

تــا کی غرور باید آشنای چــشم های بی قرارمان باشد ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نه شاهزاده ی یونانی ام نه شاخه زیتونی بر دست دارم
و نه مملکتی که پیشکش کنم
تنها میدانم آآآآآآه ای خدای من !!…

دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شنیده بودم…….. دارم!به اشتباه جای تو ی صمیمانه را با شما ی مودبانه عوض کردم ،

به زبان گفتم چقدر شما زیبا هستید…

ولی در دل گفتم چقدر تو را دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بزرگ راهای مهندسی ساز

ما را به هم نمی رسانند

عشق با قوانین بیگانه است

از بیراهه ها بیا

برای دیدن كسی كه

عمریست دوستت دارد!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در چشم هایت
جنگجویی مغول کمین کرده
جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کمی این کلمه ها را نصیحت کن تا با من کنار بیایند
بگو تازه شونددوستت دارم ها دیگر فایده ای ندارند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمان من منتظر طلوع چشمانت است

بیدار شو تا این چشمانم برای ذوقی که سالها منتظر بود جشن شادی بر پا کند

و بگوید: دوستت دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به اندازه چای داغ شب های امتحان دوستت دارم،

اما…..

اضطراب نمی گذارد ،

نه گرمایت را حس كنم ،

نه آرامشت را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور …
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنهدوستت دارم

…و…..و ….شاید كمی بیشتر از آن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم

شاهدی ندارم

جز

کوچه پس کوچه های خلوتِ

دل!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم
با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس

شب میترسه از خودش وقتی میگم

دوستت دارم

. . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دستمالی بیاور

هیچ می دانستی مهربانی ام دارد خاک می خورد؟

یا هیچ می دانستی دوستت که دارم زیباتری؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان
چرا که دوست تر دارندمان وقتی دوستشان نداریم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه چیز از جایی شروع شد

که گفتی دوستم داری.

گاهی برای یک عمر بلاتکلیفی

بهانه ای کافیست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه قطره از اشكمو تو دریا می ریزم
تا پیدا شدنش

دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها ،دوست دارم تورا داشته باشم -

تا اینکه ،تورا دوست داشته باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در خیال من بمان ، اما خودت برو .

آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اندیشه ات را با که می پرورانی؟؟!

خوش به حالش…

اما مرا همین بس که

دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مهم نیست
از کجا آمده‌ای
یا به کجا می‌روی؛
من تو را
به هر ‌جهت
دوستت دارم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اين حرف آخر نيست
به ارتفاع ابديت

دوستت دارم


حتي اگر به رسم پرهيزکاري هاي صوفيانه
از لذت گفتنش امتناع كنم …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کار سختی‌ستْ دوست نداشتنِ تو

باید برای خودم

کار دیگری دست و پا کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو را دوست دارم مثل عبادتم ، تو را دوست دارم مثل سعادتم

تو را دوست دارم تا آخرین نفس . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو .

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1020
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 18,419
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 105,170
  • بازدید ماه : 170,790
  • بازدید سال : 601,163
  • بازدید کلی : 32,454,367
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل