loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 531 چهارشنبه 04 اسفند 1389 نظرات (0)

اس ام اس و جملاتعاشقانه جدید دی ماه ۸۹

 

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه اس ام اس قشنگ جملات قشنگ زیباترین جملات عاشقانه زیباترین اس ام اس عاشقانه قشنگترین اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه جدید مسیج عاشقانه دی ماه ۸۹

 

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..

اما هرگز نفهمیدی...

من تو را برای دردهایم نمی خواستم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرکس ز خدا می طلبد راحت جانی ، من طالب آنم که تو بی غصه بمانی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه ای عشق به دست کـــس و ناکـــس ندهی

دل عزیز است مبادا به هر کس بدهی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر "او" برای "تو" ساخته شده!

"من" برای "تو" ویران شده‌ام!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من بلبل ان گلم که در گلشن راز

پژمرده شد و منت شبنم نکشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در سر به جز عشق هوای دگرم نیست

غیر از گل یاد تو کسی دور و برم نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اشک در چشمان من طوفان غم داردبه دل

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چرتکه‌ی خدا شکست


تکلیف سهم ما از زندگی، بلاتکلیفی شد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چشمهایت را ببند، چشمانم را میبندم،

تا لااقل پشت پلکهایمان با هم زندگی کنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگی ناگهان
آرام و بی صدا
دست بر چشمانت می گذارد
و مثل همیشه
پیش از آنکه نامش را حدس بزنی
بازی تمام می شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مــرسی كـه هستـی و هستی را رنگ میزنــی.

هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم

فقط بـاش.. فقــط بخــــند

فقط راه بــــرو

نـه. راه نــرو

میتــرسـم پلك بــزنم

دیگــر نبـاشـی ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
من همیشه تشنه ما بودم و تو همیشه از من سیر بودی...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امشب تو را حس می کنم در سرزمین باد ها

محو نگاهت می شوم تو کیستی ای آشنا

در خلوت زردم تو را با عشق سودا می کنم

تصویر خوبیها توئی حیران منم،حیران منم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شوربختی من از شوری چشم های توست

که بی آنکه به تخته بزنی

عشقت را به رخ کشیدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلتنگی من تمام نمی‌شود

همین که فکر کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگ‌تر می‌شوم برای تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیخودی به خودت زحمت نده!

این بذرهای تنفر که در دلم می کاری

هرگز جوانه نخواهد زد...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی وقت ها


مهمترین حرف میان دو نفر،


همانی است که هرگز به هم نمی گویند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شکستنی رفع بلاست..اما...باور نمیکند دلم

 

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دوری , اس ام اس دی , اس ام اس زیبا , اس ام اس زیبای عاشقانه دی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه ، تک ، نایاب و دسته اول امروز , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید ، بهترین اس ام اس های عشقولانه , اس ام اس عاشقانه جدید و داغ دی ماه , اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول , اس ام اس عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس عاشقانه دیماه , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقی 89 , اس ام اس عاشقی دی , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس قهر , اس ام اس لاو , اس ام اس های عاشقانه جدید آخر دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا آبان ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب برای شما , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و پیامک عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس پند آموز , اس ام اس کم یاب , باحالترین اس ام اس , بروزترین اس ام اس , بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید , داغ داغ اس ام اس , داغترین اس ام اس , راد sms , راد اس ام اس , سری جدیترین اس ام اس ها , سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , عاشقانه ترین اس ام اس , عشقولانه , متن عشقولانه زیبا , مجموعه sms های زیبا , مجموعه اس ام اس های عاشقانه , مجموعه کامل اس ام اس های 89 , مرکز اس ام اس ایران , مسیج جدید , مسیج خیلی جدید , مسیج دی ماه , پیامک امروز , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای معشوق , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 6,575
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 6,575
  • بازدید ماه : 181,836
  • بازدید سال : 612,209
  • بازدید کلی : 32,465,413
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل