loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 587 شنبه 18 دی 1389 نظرات (0)
آدما تمام می‌شن دیر و زود داره اما بالاخره تمام می‌شن تمام شدن بعضیا فقط به یه کلمه یایه جمله بنده یهکسی یهحرفی می‌زنه و تو می‌دونی که همون لحظه برای تو تمام شد همون جا که نشستی تلاش می‌کنی فراموش کنی اون کلمه رو،اون جمله روولی خودت هم می‌دونی که تمام شده میدونی اینایی که شنیدی از اون حرف‌هایه که همیشه ته دل طرف مقابل پشت نقابش بوده اما یه بار بی احتیاطی کرده و گفته و همون یه بار برای تو که مخاطباون کلمه ها بودی کافیه منم کهخودم روخوب می شناسم قسم و آیه و از دهنم در رفت و منظورم چیز دیگری بود بعدش هم فایده نداره درداینطور تمام شدناتمام شدن کسی که این جمله ها را گفته نیست مبارزه یآدم با خودشه که حالا فراموش کنم یا نه! که اصلا می توانم فراموش کنم یا نه ! که از همون لحظه کهحرفا رو شنیدیمی دونی که نه می تونی فراموش کنی و نه میشه که فراموش کنی !

و میشکنی ، خرد میشی بدون اینکه کسیصدایی بشنوه!

پ.ن: سپردمش به صاحبش اندازه ی تموم دنیا غصه دارم (یه حالی دارم که نگو یه حالی دارم که نپرس یه تیکه از روحم و من جایی گذاشتم که نپرس)!

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 14,620
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,620
  • بازدید ماه : 189,881
  • بازدید سال : 620,254
  • بازدید کلی : 32,473,458
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل