loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 675 چهارشنبه 05 آبان 1389 نظرات (1)

دلم داره می ترکه.......

چشام پر از اشکه.....

حالم خیلی خرابه.......

میخوام بمیرم.........

میخوام نباشم........

چقدر ضعیف شدم...........

حالم از خودم،احساسم ، بازیچه شدنم بهم میخوره.....

باید به کی شکایت کنم؟

به کی بگم که خرد شدم،نابود شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به کسی که حتی وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به کسی که می پرستیمش و نمی دونیم هست یا نیست؟

به کسی که هیچی نمیدونه جز حکمتش؟

حکمتش چیه؟

حکمت شکست من ، بدبختیه آدما چیه؟

آخه اون چه میدونه حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی که تنهاست چه میدونه احساسو عشق آدما چیه؟؟؟؟؟؟؟

اون هیچی نمیفهمه،هیچی........

انقدر خودخواهه که جز خودش هیچکس و هی چیزو نمیبینه........

ازش بدم میاد..........

از خدایی که تا الان می پرستیدمش بدم میاد.....

از خدایی که می پرستید بدم میاد.........

اون نیست ، به خودش قسم نیست........

اگه بود این همه بی عدالتی نبود..........

اگه بود من به جرم کار نکرده ، به جرم اشتباه یکی دیگه نباید اینجوری مجازات میشدم.....

از خدایی که می پرستید متنفرم...........

تا حالا از کسی انقدر بدم نیومده که از اونی که اسم خودشو گذاشته خدا بدم اومده.......

نشسته اون بالا و به حال و روز ما میخنده که انقدر احمقیم که چشم و گوش بسته مثل یه گوسفند پرستشش میکنیم...........

اون چه میدونه حال الان من و امثال من چیه؟؟؟؟؟؟؟

اون چی میدونه که دوست داشتن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون چه میدونه که وقتی وجودت پر از احساسه و به ناگاه باید لبریز از تنهایی بشی ، چه میکشیم؟

دیگه نمی خوام کسی رو که وجود نداره،کسی رو که فکر میکردم تنها همدم منه پرستش کنم...

نمی خوام یه احمق باشم.......

نمی خوام جلوش خم و راست بشم تا از من خوشش بیاد.......

هیچی نمی خوام..............

فقط دلم مرگ میخواد...........

اگه خداتون خدا باشه حداقل این یه آرزوی منو نه نمیگه...........

ولی اون هیچ کاری نمی تونه بکنه.........

هیچی ازش بر نمیاد..........

فقط اسم خدایی رو با خودش یدک میکشه..........

ازت بدم میاد خدا..............

از تو از آدمات............

از آدمایی که از روح خودت درشون دمیدی تا مثل خودت خودخواه و بی احساس باشن.........

دلم گرفته ازت خدا........

دلم خیلی ازت گرفته............

دلم خیلی ازت شکسته........

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه دارم تاوان چی رو پس میدم؟؟؟؟؟؟؟

چه گناه نابخشودنی به درگاهت کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب حداقل جوابمو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگو چرا همیشه باید ببازم؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید اونایی رو که دوست دارم از دست بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته نشدی خودت..........

منو که خسته کردی................

چیو داری امتحان میکنی؟

صبر و تحلمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمانمو؟؟؟؟؟؟؟؟

ارادمو؟؟؟؟؟؟؟؟

ندارم.........

به خودت قسم همشو ازم گرفتی...........

دیگه هیچی برام نذاشتی................

تو رو جون هرکی برات عزیزه جونمو بگیرو راحتم کن..........

دیگه این زندگی لعنتی و مسخره ات رو نمیخوام..........

همش باشه واسه خودت و اونایی که میخوان این زندگی بی ارزشو..........

از من بگذر................

بهت التماس میکنم مرگمو بده و راحتم کن..........

دیگه نایی ندارم واسه جنگیدن،واسه بودن...........

میخوام برم...........

میخوام نباشم.............

ازت بدم میاد خدا، ازت بدم میاد............

دست از سر من بردار..........

نمیخوام بنده ات باشم،مگه زوره؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا این زندگیتو نمی خوام...........

به کی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه تو که هیچی نمیفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه از دست تو شاکی باشم باید به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انقدر خوخواهی که حتی نمیشه ازت شکایت کرد..........

آخه فکر میکنی کی هستی؟چی هستی؟

چرا آدما رو به قول خودت بنده هاتو بازی میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بسه ، تمومش کن دیگه...............

دیگه نمیخوام با تو باشم..........

دیگه نمی خوام با من باشی........

میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه بذاری به درد خودم بمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه واسه یه بارم یه آرزوی نه چندان بزرگ منو برآورده کنی؟

تو که زندگی نمی بخشی،زندگی میگیری.........

تو که زندگیمو گرفتی،جونمم بگیر،نفسمم بگیرو راحتم کن..................

راحتم کن.....................

راحتم کن....................

ازت بدم میاد خدا............

ازت بدم میاد...................

نمیدونم چرا هرچی می نویسم از نفرتم بهت کم نمیشه؟بلکه بیشتر و بیشتر میشه..........

تو حتی لایق درددلم نیستی،چه برسه به ستایش و پرستش.............

ازت بدم میاد خدا..............

ازت بدم میاد خدا..............

ازت بدم میاد خدا...............

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 991
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 15,204
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 101,955
  • بازدید ماه : 167,575
  • بازدید سال : 597,948
  • بازدید کلی : 32,451,152
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل