loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 647 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

sms-jok.ir


برادر زاده های عزیز،

لطفآ در زندگی روزمره تان کمی معقول تر ، مهربان تر و انسان تر باشید.


دوستداران همیشگی شما

عمه های فحش خور مقیم مرکز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برفهای سنگین تعطیلی آفرین قدیم،

آسوده بخوابین که ما بیداریم.

.

.
امضا
آلودگی هوا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردا مثل جای پارک میمونن . خوباشون قبلا اشغال شدن و اونایی که موندن یا خوب نیستن یا دم در خونه مردمه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تورا چون متن نامه دوست دارم
پراز شعرو چکامه دوست دارم
ز بس شیرین و خوش طعم وسفیدی
تو را چون نون خامه دوست دارم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


والدین گرامی

اینقدر نگین

“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من دیگه از این زندگی خسته شدم

ولم كن
تصمیم گرفتم خودمو بکشم.

.
.
.

امروز بلیط هواپیما گرفتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تنها شده‌ام. گوشة دنجي هستم

دلباختة دختر فنجي هستم

این دخترک فنج مرا پیچانده

دریا زده ام درون لنجی هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چند سال بعد :

پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آخرین خبر


به گزارش خبر گذاری غضنفر نیوز گروهی از همشهریان...! برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لبت را بی توقف می مـــ ـکیدم !

سخاوتمندتر از تو ندیدم

برای بوسه ای بی منت از تو

پس از یک عمر، پستانک خریدم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دقت كرده‌اید آدم‌های تپل چقدر جذاب و تو دل برو اند؟

علتش واضح است.

طبق F = (G*m1*m2)/r^2،

جاذبه با جرم نسبت مستقیم دارد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خسته شدم. بار مرا كوه نبرد
طوفان مرا كشتي آن نوح نبرد

اين مردم ما ز غصه جوك مي‌گويند
يعني كه كسي به دل جز اندوه نبرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش که من آن رژ لب ها بودم
خواب خوش تو به روز و شب ها بودم

ای کاش دلت دارد اگر تب با شور،
من علت آن شورش و تب ها بودم

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 2,702
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 89,453
  • بازدید ماه : 155,073
  • بازدید سال : 585,446
  • بازدید کلی : 32,438,650
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل