loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 519 پنجشنبه 21 بهمن 1389 نظرات (0)

هدف من شكست شطرنج باز رژيم صهيونيستي نبود. هر ورزشكار ديگري هم بود، من تلاش مي‌كردم كه ركوردش را بشكنم.

ایلنا: احسان قائم‌مقامي بعد از رسيدن به ركورد جديد در شطرج‌ سيمولتانه، گفت كه خيلي خسته است.
او كه بعد از 25 ساعت و 15 دقيقه ركورد بازي همزمان با 6۱4 شطرنج باز را ثبت كرده است، به خبرنگار ايلنا مي‌گويد:« خيلي خسته‌ام. در ساعت‌هاي آخر خيلي كم آوردم و بيشترين باخت‌هاي من هم در يك ساعت و نيم آخر بود. اما با توجه به قولي كه داده بودم‏، خوشحالم كه بيش از 90 درصد پيروزي داشته‌ام.»
قائم‌مقامي از 6۱4 بازي 590 پيروزي، 16 تساوي و 8باخت داشت:« با اين نتايج من نزديك به 97 درصد پيروزي داشتم. اين در حالي بود كه نفر قبلي به 87 درصد پيروزي رسيده بود.»
آليك گرشون، شطرنج باز اوكرايني‌الاصل رژيم صهيونيستي با 523 نفر در 19 ساعت مسابقه داده بود. به نظر مي‌رسد كه فدراسيون شطرنج و قائم‌مقامي براي شكست نماينده رژيم صهيونيستي،‌ اين مسابقه را برگزار كرده‌اند. اما قائم‌مقامي اين موضوع را تكذيب مي‌كند:« هدفم من شكست شطرنج باز رژيم صهيونيستي نبود. هر ورزشكار ديگري هم بود، من تلاش مي‌كردم كه ركوردش را بشكنم. من مي‌خواستم ركوردي را به نام خودم ثبت كنم.»
قائم‌مقامي در نظر دارد در آينده به ركورد بهتري برسد:« من در اين مسابقه از 30 درصد توانايي‌ام استفاده كردم. مي‌خواهم يك بار ديگر مسابقه‌ ديگر بدهم و ركوردم را بهبود ببخشم.»

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 1000
  • آی پی دیروز : 1143
  • بازدید امروز : 16,468
  • باردید دیروز : 16,833
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 103,219
  • بازدید ماه : 168,839
  • بازدید سال : 599,212
  • بازدید کلی : 32,452,416
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل