loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 593 جمعه 16 مهر 1389 نظرات (0)

مرا به یاد بیاور
 
فكر كن
 
 تمام ثانیه ها را بگرد
 
 آنقدر كه دستهایت عبور زمان را
 
لمس كنند
 
 بگرد
 
 میان برگ های كهنه تقویم
 
 در ثانیه های نفس نفس
 
 در دقیقه های
 
بودن و رفتن
 
 روی خط صاف آرامش چشمانم
... 
 
مرا یادت آمد ؟؟


ناله های آسمان
 
 درد ابر
 
 باد ، قاصدك
 
 شعرهای ناتمام من
 
نقطه چین های ترانه هایم ..........
 
مرا یادت هست؟ !
 
تنها از جنس پاییز
 
 یك قلب دنباله دار همیشگی گوشه ی نوشته هایم
 
گریه ، لبخند
 
 پیوند نگاهم با سنگفرش های خیس
... 

مرا یادت آمد ؟ ؟ ! ؟ ؟

 doniaienarenji.blogfa.com

ودیگری.......

 

مهم نیست که  لیلی را از دست دادی

مهم اینه که باهاش عشقو  شناختی.

 

 doniaienarenji.blogfa.com

 گاه دلتنگ می شوم

دلتنگتر از همه دلتنگی ها

گوشه ای می نشینم

و حسرت ها را می شمارم

و باختن ها را

و صدای شکستن ها را

نمی دانم من کدام امید را ناامید کرده ام

و کدام خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم

که این چنین دلتنگم

دلتنگ ، دلتنگ

 doniaienarenji.blogfa.com

 

 یه روز تو زندگیم بودیییییییییی
همین جا روبروم بودییییییی
اما آرزوم نبودی
تا ارزوم بشه تمووووووووم
 دل تو رو شکستمووووووووو
 حالا پشیمون شدمووووووووو
 حق داری که نبخشی
 شرمندتم
 شاکی بودم که من 
ستاره ای ندارمممممم
 ستاره بود تو مشتموووو
 تکیه داد به پشتمووووو
 احساسشو میکشتم

شرمندتم
 دنبال اون میگشتموووو
 ستاره ای ندااااااارم

         doniaienarenji.blogfa.com

و عشق.....

 
 آغاز درد عشق چیست

گفت آغازش سراسر بندگیست


گفتمش پایان آن را هم بگو


گفت پایانش همه شرمندگیست


گفتمش درمان دردم را بگو


گفت درمانی ندارد، بی دواست


گفتمش یک اندکی تسکین آن
 

گفت تسکینش همه سوز و فناست....!

doniaienarenji.blogfa.com

گفتم ...  

    گفتم  نرو  پرپر  مى شمــــــــگفتى مى خوام رها باشم

          گفتم  اخه  عاشق  شدمــــــگفتى مِى خوام تنها باشم

                گفتم  دلم   گفتى  بسوزــــــــــــگفتم يه عمرى باز هنوز

                      گفتم اخه داغون مى شمــــگفتى به من خوش مِى گذره

                            گفتم بيا چشمام براى توــــــــــــــــــــگفتى اخه كى مى خره

     گفتم منو جنس مى ديدى ؟ــــــــــــــــــگفتى  اره  بى قيمتى

            گفتم يه روز كسى بودمـــــــــــــــــــــــــــبا من نكن بى حرمتى

                   گفتم صدام مى ميره بازــــــــــــــــــــــــگفتى با درد بسوز بساز

                           گفتم حالا كه پير شدمـــــــــــــــــــــــــــگفتى كه از تو سير شدم

                                   گفتم   تمنا  مى كنمــــــــــــــــــــــــــگفتى مى خوام خوردت كنم

                                   گفتم  بيا  بشكن  تنوـــــــــــــــــــــــــــــــگفتى فراموش كن منو

       گفتم  نرو  پرپر  مى شمــــــــگفتى مى خوام رها باشم

          گفتم  اخه  عاشق  شدمــــــگفتى مِى خوام تنها باشم

                گفتم  دلم   گفتى  بسوزــــــــــــگفتم يه عمرى باز هنوز

                      گفتم اخه داغون مى شمــــگفتى به من خوش مِى گذره

                            گفتم بيا چشمام براى توــــــــــــــــــــگفتى اخه كى مى خره

     گفتم منو جنس مى ديدى ؟ــــــــــــــــــگفتى  اره  بى قيمتى

            گفتم يه روز كسى بودمـــــــــــــــــــــــــــبا من نكن بى حرمتى

                   گفتم صدام مى ميره بازــــــــــــــــــــــــگفتى با درد بسوز بساز

                           گفتم حالا كه پير شدمـــــــــــــــــــــــــــگفتى كه از تو سير شدم

                                   گفتم   تمنا  مى كنمــــــــــــــــــــــــــگفتى مى خوام خوردت كنم

                                   گفتم  بيا  بشكن  تنوـــــــــــــــــــــــــــــــگفتى فراموش كن منو

گفتم  نرو  پرپر  مى شمــــــــگفتى مى خوام رها باشم

          گفتم  اخه  عاشق  شدمــــــگفتى مِى خوام تنها باشم

                گفتم  دلم   گفتى  بسوزــــــــــــگفتم يه عمرى باز هنوز

                      گفتم اخه داغون مى شمــــگفتى به من خوش مِى گذره

                            گفتم بيا چشمام براى توــــــــــــــــــــگفتى اخه كى مى خره

     گفتم منو جنس مى ديدى ؟ــــــــــــــــــگفتى  اره  بى قيمتى

            گفتم يه روز كسى بودمـــــــــــــــــــــــــــبا من نكن بى حرمتى

                   گفتم صدام مى ميره بازــــــــــــــــــــــــگفتى با درد بسوز بساز

                           گفتم حالا كه پير شدمـــــــــــــــــــــــــــگفتى كه از تو سير شدم

                                   گفتم   تمنا  مى كنمــــــــــــــــــــــــــگفتى مى خوام خوردت كنم

                                   گفتم  بيا  بشكن  تنوـــــــــــــــــــــــــــــــگفتى فراموش كن منو

                    

 

خوشحال میشم نظر بدین ممنون

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 6,617
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 6,617
  • بازدید ماه : 181,878
  • بازدید سال : 612,251
  • بازدید کلی : 32,465,455
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل