loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 695 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

زیر بارون نفساتو دوست دارم
عطر خوب تو رو بارون می گیره
با تو زندگیم چه رویایی میشه

دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم
دوست دارم که دست گرمتو بگیرم
دوست دارم تموم خاطراتم با تو باشه
دوست دارم تو انتظار تلخ تو بمیرم

دوست دارم فقط چشاتو وا کنی
تا ببینی که چقدر دوست دارم
همه خوبی هاتو باور می کنم
نمی تونم بی تو طاقت بیارم

زیر بارون نفساتو دوست دارم
بوی خوب تورو بارون میگیره
با تو زندگیم چه رویایی میشه
باتو این قلب یخی جون میگیره

دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم
دوست دارم که دست گرمتو بگیرم
دوست دارم تموم خاطراتم با تو باشه
دوست دارم تو انتظار تلخ تو بمیرم


دروغه

همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی
دروغه

چجوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی
با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی
همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه

همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا می مونم
بی تو و اسمت عزیزم اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خب عیبی نداره دل من خیلی صبوره
صبوره

همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی
دروغه

چجوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی
با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی
همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه

همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا می مونم
بی تو و اسمت عزیزم اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خب عیبی نداره دل من خیلی صبوره
صبوره

همه می گن که تو نیستی همه می گن که تو مردی
همه می گن که تنت رو به فرشته ها سپردی
دروغه


رویای واقعی

واسه ی دیدن بارون اشکام
دوباره خاطره هامو سوزوندم
ولی تو اینجا نبودی ببینی
چجوری پای نگاه تو موندم
تو نبودی که ببینی دلم رو
چجوری عاشق عشق تو مونده
منی که بی تو یه لحظه نبودم
کی دل خاطرهاتو شکونده؟
میون رنگ عجیب نگاهت
یکمی فاصله مونده تا دریا
تا دل خسته نفس به نفس شه
تو بیا واقعی شو خود رویا
واسه ی دیدن ساحل چشمات
همه ی دارو ندارم میدم
واسه ی شادی قلبت عزیزم
همه ی احساس تو قلبم رو میدم

نمیدونم
نمیدونم
نمیدونم

میون رنگ عجیب نگاهت
یکمی فاصله مونده تا دریا
تا دل خسته به خسته نفس به نفس شه
و بیا واقعی شو خود رویا
واسه ی دیدن ساحل چشمات
همه ی دارو ندارم میدم
واسه ی شادی قلبت عزیزم
همه ی احساس تو قلبم رو میدم


خداحافظ

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ
شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

دیگه دیره دارم میرم چقد این لحظه ها سخته
جدایی از تو کابوسه شبیه مرگ بی وقته

دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم
برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم

دیگه دیره دارم میرم برام جایی تو دنیا نیست
به غیر از اشک تنهایی تو چشمم چیزی پیدا نیست

باید باور کنم بی تو شبیه مرگ تقدیرم
سکوت من پر از بغضه دیگه دیره دارم میرم

خداحافظ


10:30

کاشکی چشمامو می بستم
کاشکی عاشقت نبودم
اما هستم
کاش ندونی بی قرارم
کاش اصلا دوستت نداشتم
اما دارم

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر میزنه
کاش ندونی که میاد هر روز بهت سر میزنه
کاشکی بارون غمت منو می برد
کاش ندونی که نگاهم خیره مونده به نگاهت
کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت
کاشکی احساسمو عشقت دیگه میمرد

کاش گلاتو می سوزوندم
کاش می رفتم نمی موندم
اما موندم
کاش یکم بارون بگیره
کاش فر اموشت کنم من
اما دیره

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر میزنه
کاش ندونی که میاد هر روز بهت سر میزنه
کاشکی بارون غمت منو می برد
کاش ندونی که نگاهم خیره مونده به نگاهت
کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت
کاشکی احساسمو عشقت دیگه میمرد


عادت عاشقی

تازه عادت کرده بودم ،که تو تنهایی بمونم
ولی وقتی تورو دیدم ،دیگه گفتم نمیتونم

تازه عادت کرده بودم ،که باشم تنهای تنها
متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
تاکه دیدمت دلم گفت،تویی اون عشق تو رویا

تازه عادت کرده بودم
تازه عادت کرده بودم


دل تنها

تو یه لحظه به چشای من نگاه کن
با صدای من در قلبتو وا کن
کمی آرامش حس کن تو ترانه م
واسه تو یه دنیا حس عاشقانه ام
دلتو به این صدای خسته بسپار
تو منو داری عزیزم من و اینبار
من می خونم تا تو آرامش بگیری
تو با من به سمت تنهایی نمیری

دل تنهاتو به دست گله نسپار
تو منو داری عزیزم من و اینبار
دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی

دل تنهاتو به دست گله نسپار
تو منو داری عزیزم من و اینبار
دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی

قلبتو رها بکن تو این ترانه
فقط آرامش و حس کن عاشقانه
متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
دوست دارم از این صدا عشق و بگیری
حس کنی رو بال ابرا داری میری
بگو ارومی بگو غمی نداری
تو منو داری عزیزم منو داری
من میخونم تا تو آرامش بگیری
تو با من به سمت تنهایی نمیری

دل تنهاتو به من بسپار
تو منو داری من و اینبار
دل تنهاتو به من بسپار
تو منو داری من و اینبار

دل تنهاتو به دست گله نسپار
تو منو داری عزیزم من و اینبار
دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی

دل تنهاتو به دست گله نسپار
تو منو داری عزیزم من و اینبار
دوست دارم حس کنی تو ترانه هامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی
تنها نیستی تو مثل نفس باهامی


گریه

سر رو شونه هات میذارم
تا که گریه مو نبینی
نمی خواستم که برنجی
نمی خواستم که ببینی
گریه های بی صدامو
اشکای بی انتهامو
دونه دونه پس می گیرم
با تو من نفس می گیرم


بانوی خیال

شبا مستم ز بوی تو

گذر کردم ز کوی تو
بازم بارون زده نم نم دارم عاشق میشم کم کم
بزار دستاتو تو دستام عزیز هر دم عزیز هر دم(2)
گناه من تویی جادو
نگاه من تویی هر سو
مرا از خواب من بانو

تویی صیاد منم آهو
شب تنهایی زارو
کسی هرگز نبود یارو
خراب یاد تو بودم
تو بردی از نگات مارو
بازم بارون زده نم نم دارم عاشق میشم کم کم
بزار دستاتو تو دستام عزیز هر دم عزیز هر دم
بازم بارون........


طوقی

کفتر جلد خونمون کفتر خوب و مهربون
کفتر خوب و باوفا شاه همه پرنده ها
وقتی میری تو آسمون نقطه می شی توی هوا
نگات به دستای منه تنت کجا؟ دلت کجا؟
معلم عزیز من گفته یه انشا بنویس
از گلای روی زمین تا دل ابرا بنویس
چی بنویسم طوقی جون حرفی نمونده واسمون؟
انشا که نیست درد و دله حرفای ساده مشکله

به نام اون خدایی که واسه همه دنیا نفسه
کاشکی که فردا نرسه
شبای هیچ بنده خدا نباشه مثل شب ما
به آسمون نگاه کنه تا صبح دعا دعا کنه
که کاشکی شب سحر نشه
هیچ کسی در به در نشه
صابخونمون فردا نیاد
اثاث و تو کوچه خیس نریزه با داد و بیداد
اگر که نصف شب بابام بساطشو جمع بکنه
یه ذره از عربده هاش سر همه مون کم کنه
سیلی تو گوشم نزنه وقتی که دل خوشیش کمه
مادربزرگ اگر بازم زیاد برام دعا کنه
شاید اگه بیشتر از این خدامون و صدا کنه
اگر که خواهر کوچیکم راه بره بازم بی عصا
طوقی خوب و باوفا شاه همه پرنده ها
قسم به عزت خدا می برمت امام رضا

معلمم نگاه می کرد به کاشیه روی زمین
با بغض سردی تو صداش گفت برو بچه جون بشین
نمره بیست ارزونیت فقط ، فقط تو انشاتو نبین

خستگی هامو بگیرید
غم چشمامو بگیرید
درد و از تنم بگیرید
بذارین برم از اینجا
بذارین برم از اینجا

جنگ من با تن تمومه
بردن و باختن تمومه
بذارین برم از اینجا
موندن و رفتن تمومه
نمیخوام و نمی تونم
به لبم رسیده جونم
نذارین اینجا بموم
بذارین برم از اینجا
بذارین برم از اینجا


فرض محال

قلب من میگه که هستی
اما چشمام می گه نیستی
خیلی سخته باورم شه
که تو پیشم دیگه نیستی
بگو که هنوز چشاتو
رو به عشق من نبستی
چشم من میگه تو رفتی
اما قلبم میگه هستی

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاس نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم
بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم

مگه میشه تو نباشی
تو مثل نفس می مونی
دستای گرمتو کاشکی
تو به دستم برسونی
بی تو قلبم بی پناهه
می میرم وقتی که نیستی
مگه میشه باورم شه
که تو پیشم دیگه نیستی

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاس نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم
بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم
بذار عاشقت بمونم


عمق احساس

یواش گفتم دوست دارم
واسه اینه که نشنیدی
بلد نیستم که بد باشم
نگو اینو نفهمیدی
بذار باشم کنار تو
کنار عطر این احساس
بذار حبس ابد باشم
تو عشقی که برام رویاس
بذار با گریه اینبارم
بگم خیلی دوست دارم
اگه بازم پشیمونی
به روت اصلا نمیارم
دلم میگیره هر روزی
که می بینم تو دلگیری
دارم می میرم از وقتی
سراغم رو نمیگیری
نگام رو از تو دزدیدم
با این چشمای غمبارم
نمی خواستم بدونی که
چقدر چشماتو دوست دارم
ولی با گریه اینبارم
میگم خیلی دوست دارم
اگه بازم پشیمونی
به روت اصلا نمیارم


دارم میرم خداحافظ

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه كه دستاتو نمی گیرم

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ
شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

دیگه دیره دارم میرم ، چقد این لحظه ها سخته
جدایی از تو كابوسه ، شبیه مرگ بی وقته

دارم تو ساحل چشمات ،‌ دیگه آهسته گم میشم
برام جایی تو دنیا نیس ، تو اوج قصه گم میشم


تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم عجیب
تو رو دوست دارم زیاد
چطو پس دلت میاد منو تنها بزاری
تو رو دوست دارم مث لحظه ی خواب ستاره ها
تو رو دوست دارم مث حس غروب دوباره ها

تو رو دوست دارم عجیب
تو رو دوست دارم زیاد
چطو پس دلت میاد منو تنها بزاری

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
چه صبورم ای خدا دیگه وقته رفتنه
تو رو می سپرم به خاک
تو رو می سپرم به عشق
برو با ستاره ها

تو رو دوست دارم مث حس دوباره ی تولدت
تو رو دوست دارم وقتی میگذری همیشه از خودت

تو رو دوست دارم
مث خواب خوب بچگی
بغلت می گیرم
می میرم به سادگی
تو رو دوست دارم مث دلتنگی های وقت سفر
تو رو دوست دارم مث حس لطیف وقت سحر
مث کودکی تو رو بغلت می گیرم
این دل غریبمو با تو می سپرم به خاک


توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
چه صبورم ای خدا دیگه وقته رفتنه
تو رو می سپرم به خاک
تو رو می سپرم به عشق
برو با ستاره ها...

مجنون لیلی
کنار سیب و رازقی
نشته عطر عاشقی
من از تبار خستگی
بی خبر از دلبستگی
عاشقم
ابر شدم صدا شدی
شاه شدم گدا شدی
شعر شدم قلم شدی
عشق شدم تو غم شدی

لیلای من دریای من
آسوده در رو یای من
این لحظه در هوای تو
گم شده در صدای تو
من عاشقم مجنون تو
گمگشته در بارون تو

مجنون لیلی بی خبر در کوچه های دربه در
مست و پریشون و خراب
هر آرزو نقش برآب
شاید که روزی عاقبت آروم بگیرم در دلم

کنار هر ستاره ای
نشسته ابر پاره ای
من از تبار سادگی
بی خبر از دلدادگی
عاشقم

ماه شدم ابر شدی
اشک شدم صبر شدی
برف شدم ماه شدی
قصه شدم خواب شدی

لیلای من دریای من
آسوده در رویای من
این لحظه در هوای تو
گمشده در صدای تو
من عاشقم مجنون تو
گمگشته در بارون تو

مجنون لیلی بی خبر در کوچه های دربه در
مست و پریشون و خراب
هر آرزو نقش براب
شاید که روزی عاقبت آروم بگیرم در دلم
دلم گرفته
ای خدای مهربون دلم گرفته
با تو شعرام همگی رنگ بهاره
باتو هیچ چیزی دلم کم نمی یاره
وقتی نیستی همه چی تیره و تاره

کاش ببخشی تو خطاهامو دوباره
ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه جون دلم گرفته
از زمین و آسمون دلم گرفته

آخه اشکامو ببین دلم گرفته
تو خطاهامو نبین دلم گرفته
تو ببخش فقط همین دلم گرفته
توی لحظه های من شیرین ترینی

واسه عشق و عاشقی تو بهترینی
کاش همیشه محرم دل تو باشم
تو بزرگی ، اولین و آخرینی

منبع

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها زیر بارون نفساتو دوست دارم , عطر خوب تو رو بارون می گیره , با تو زندگیم چه رویایی میشه , با تو این قلب یخی جون میگیره , دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم , دوست دارم فقط چشاتو وا کنی , نمی تونم بی تو طاقت بیارم , دوست دارم تو انتظار تلخ تو بمیرم , همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی , همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی , رویای واقعی , واسه ی دیدن بارون اشکام , دوباره خاطره هامو سوزوندم , واسه ی دیدن ساحل چشمات , میون رنگ عجیب نگاهت , خداحافظ , دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم , دیگه دیره دارم میرم برام جایی تو دنیا نیست , 10:30 , کاشکی چشمامو می بستم , کاش ندونی که دلم واسه چشات پر میزنه , www.iran.rozblog.com , عادت عاشقی , تازه عادت کرده بودم ،که تو تنهایی بمونم , دل تنها , تو یه لحظه به چشای من نگاه کن , دل تنهاتو به دست گله نسپار , قلبتو رها بکن تو این ترانه , گریه , سر رو شونه هات میذارم , بانوی خیال , شبا مستم ز بوی تو , طوقی , کفتر جلد خونمون کفتر خوب و مهربون , خستگی هامو بگیرید , فرض محال , قلب من میگه که هستی , حالا که همش تو رویاس نذار دلتنگت بمونم , عمق احساس , یواش گفتم دوست دارم , میگم خیلی دوست دارم , دارم میرم خداحافظ , جدایی سهم دستامه كه دستاتو نمی گیرم , تو رو دوست دارم , توی آخرین وداع وقتی دورم از همه , تو رو دوست دارم مث دلتنگی های وقت سفر , مجنون لیلی , کنار سیب و رازقی , لیلای من دریای من , دلم گرفته , ای خدای مهربون دلم گرفته , آخه اشکامو ببین دلم گرفته , متن البوم قلب یخی , متن اهنگ های مازیار فلاحی , اهنگ های مازیار فلاحی , iran.rzb.ir , iran.r98.ir , iran.rozfa.ir , iran.rozfa.com , iran.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 729
  • آی پی دیروز : 1062
  • بازدید امروز : 8,136
  • باردید دیروز : 14,621
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 78,054
  • بازدید ماه : 143,674
  • بازدید سال : 574,047
  • بازدید کلی : 32,427,251
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل