loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 603 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)
www.iran.rozblog.com

متولدین فروردین: معمولاً شما ترجیحمی‌دهید به جای برنامه‌ریزی کردن و طبق برنامه مشخص کار کردن، به طورغریزی کاری را انجام دهید. شما زمانی که ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها وروابط محدود می‌کنید، احساس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراینوقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلفمی‌کنید. به جای مخالفت کردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرارداده تا بازده کاریتان بیشتر شود.
متولدین اردیبهشت:امروز شما به خودتان کاملاً اطمینان دارید، چرا که می‌دانید که چه کارهاییباید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده کارتان را شروعکرده‌اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح کردن را از دست داده‌اید، کمیهم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید؛ شماهمیشه می توانید تفریح کنید، اما کارهای واجب و فوری را نمی توانید به روزبعد موکول کنید.
متولدین خرداد: امروزشما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگریندارید.حتی فکر کردن به اینکه اتفاقاتی که در خانه روی داده است را نادیدهبگیرید، یک لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحرکی خانواده می‌تواند آشفتهکننده باشد، اما حالا وقت این است که به احساسات افراد دیگر نیز توجه کردهو با نوعی از فعالیت که بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.
متولدین تیر: شما امروزبه راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید،برای اینکه می‌دانید این موضوع مثل این است که احساسات خود را مخفی کنید.اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شایدافراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امکاندارد روابطتان را محدود کنید و بحثهای حساستان را در یک روز دیگر و بافردی شایسته‌تر داشته باشید.
متولدین مرداد: امروزکار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن رااز دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید ومی‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. درمورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری کهبیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضرپذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
متولدین شهریور: شماامروز احساس خودمانی بودن می‌کنید، برای اینکه به یک راه حل منطقی دستیافته‌اید و می‌توانید آن را عملی کنید. خوشبختانه حالا شما کاملاً انعطافپذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساسرضایت کامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی که می‌افتد راببینید. قبول کردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملیقابل ستایش است.
متولدین مهر: امروزحوادث عجیبی برایتان اتفاق می‌افتد، برای اینکه قدرت تخیل شما خیلی قویاست و می‌تواند به واقعیت هم نزدیک شود. اما رویای شما لزوماً داشتن یکعالمطلا و داشتن رنگین کمان نیست. حتی در این روزهای روشن تابستانی شمابه سمت مسائل حاشیه‌ای می‌روید. به جای شکایت کردن به خاطر انجام دادنکارهایتان، به خاطر توانایی‌هایی که خدا بهتان اعطا کرده سپاسگزار باشید.
متولدین آبان: همیشهقبل از اینکه گفتگویی را آغاز کنید، قبلاً به حرفهایی که می‌خواهید بزنیدفکر کنید، چرا که امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما راتضمین می‌کند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطهنظرات خود جلب کنید. فهم اینکه شما ممکن است تمام حرفهایی که زده می‌شودرا به طور کامل متوجه نشوید، برای اینکه قبل از حرف زدن فکر کنید، دلیلخوبی است.
متولدین آذر: امروزمشکل اصلی شما این است که ترجیح می دهید تفریح کنید، ولی باید کارهایتانرا تمام کنید. وظایف خیلی زیادتان باعث شده شما ترتیبی بدهید که از انجامدادنشان فرار کنید و یا حداقل برای گردش کردن از خانه بیرون بروید. اماعاقلانه است که تا موقعی که کارهایتان را تمام نکرده‌اید این برنامههایتان را به تعویق بیندازید، وگرنه هرگز نخواهید توانست از لحظه‌هایخوشتان لذت ببرید.
متولدین دی: شما دوستندارید خیلی آسیب پذیر به نظر برسید، اما ماه به نشانه شما بازگشته است ومطمئناً می‌تواند شما را راضی کند.اگرچه شما از نظر احساسی لزوماً خیلیپرشور وحرارت نیستید، ولی کاملاً قادر هستید بدون اینکه به حریم دیگرانتجاوز کنید در مورد احساسات خود صحبت کنید. حتی اگر می‌خواهید بازتر صحبتکنید، از محدودیتهایی که آداب و رسوم معاشرت برایتان تعیین کرده است پیرویکنید.
متولدین بهمن: حالا کهشما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیتبیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستینیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای اینموضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیتاز زمین تا آسمان متفاوت است.
متولدین اسفند: باظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکهاین جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید کهمی‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچوقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دستنیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

منبع

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 770
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 3,692
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 11,755
  • بازدید ماه : 41,109
  • بازدید سال : 471,482
  • بازدید کلی : 32,324,686
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل