loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 579 پنجشنبه 21 مهر 1390 نظرات (0)

اس ام اس های جدید برای تبریک روز تولد در سال 90

روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان

روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک عزیزم

.

.

.

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

.

.

.

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !

چون ۲۰ سال پیش ازشون جدا شدی

اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی

تولدت مبارک

.

.

.

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک

.

.

.

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز میلاد توست

و من در تب در کنار تو بودن

میسوزم

من نیستم و تو

بی من این روز را جشن خواهی گرفت

و چه بی من ها و بی تو ها

این روزها بر ما میگذرد

تولدت مبارک

.

.

.

همیشه دوست دارم ساده و کوتاه بنویسم

و باز هم کوتاه مینویسم

عزیزم تولد ۲۰ سالگیت مبارک

.

.

.

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

.

.

.

زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

.

.

.

روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو

مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو

در این دیار نازنین، که یاسمن شکفته است

شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .

.

.

.

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .

تولدت مبارک

.

.

.

روز تولد تو

روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه

بر این دل بیابان

روز تولد تو

گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد

در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک

.

.

.

تودنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت

می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت

تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین

که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

.

.

.

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندم !

تولدتان مبارک

.

.

.

روزی که تو آمدی

شعر نابی بودی

آفتاب و بهار با تو آمدند

روزی که آمدی

طوفان شد و پیکانی آتشین

در نقطه ای از جهان فرود آمد …

و من با تو باور کردم

که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد !

تولدت مبارک

.

.

.

در روز تولدت

تنها کمی

برای چشم به هم زدنی

دستت را به من بده

تا دلت را در آغوش گیرم

تولدت مبارک

.

.

.

مبارک باشه میلاد شما خاتون

شمایی که ستاره جون میگیره توی چشماتون

شمایی که شدید معنای شعرای من عاشق

شما که زندگی میده بمن هرم نفسهاتون

.

.

.

!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا یه آرزو کن ؛بعدش شمعاتو فوت کن

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

برچسب ها hs hl hs , sms , اس ام اس , اس ام اس تولد انگلیسی جدید , اس ام اس تولد جدید مهر ماه 90 , اس ام اس های بسیار زیبا مخصوص تبریک تولد , اس ام اس های بسیار زیبا و جدید مهر ماه 90 , اس ام اس های تبریک تولد جدید , اس ام اس های تبریک تولد مهر90 , اس ام اس های جدید تبریک تولد , اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و نابمهر ماه90 , اس ام اس های عاشقانه زیبا , اس ام اس و پیامک بسیار زیبا و جدید عاشقانه مهر ماه90 , تبریک تولد , جدید , جدید و بسیار تاثیر گذارمهر ماه90 , جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد90، پیامک تولد , سری جدید اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبای 90 , سری جدید اس ام اس های عاشقانه خیلی زیبای مهر ماه90 , مخصوص: اس ام اس تولد سری اول , برای دوست متن رسمی تبریک تولد , جملات زیبا برای تبریک تولد , جملات زیبای تولد , جملات ناب برای تبریک تولد , جوک تولد , سالگرد تولد , شعر تبریک تولد , شعر عاشقانه تبریک تولد , متن ادبی تبریک تولد , متن تبریک تولد , متن مودبانه تبریک تولد , متن های آماده تبریک تولد , متولدین این ماه اس ام اس متون رسمی تبریک تولد , مسیج باحال برای تبریک تولد , مسیج تبریک تولد , مسیج جدید تبریک تولد , پیام کوتاه برای تبریک تولد , پیام کوتاه تبریک تولدآف روز تولد , اس ام اس برای روز تولد , اس ام اس تبریک , اس ام اس تولد , اس ام اس تولد در سال 90 , اس ام اس تولدت مبارک , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید تولد در سال 90 , اس ام اس دست اول , اس ام اس های باحال برای تبریک روز تولد در سال 90 , اس ام اس های جدید برای تبریک روز تولد در سال 90 , اس ام اس های زیبا برای تبریک روز تولد در سال 90 , اس ام اس های ناب برای تبریک روز تولد در سال 90 , اس ام اس ویژه تبریک روز تولد , مسیج تولد , پیامک برای تبریک تولد , پیامک تولدت مبارک , پیامک جدید تولد , پیامک روز تولد , پیامک های جدید مخصوص تبریک تولد اس ام اس برای تبریک گفتن روز تولد , مسیج تبریک تولد دوست پسر , مسیج تبریک تولد زن , مسیج تبریک تولد شوهر , مسیج تبریک تولد عشق , مسیج تبریک تولد همسر , مسیج تولدت مبارک , مسیج مخصوص تبریک تولد , مسیج های تبریک تولد , مسیج ویژه تبریک تولد , پیام برای تبریک تولد , پیام به مناسبت تبریک تولد , پیام تبریک تولد , پیام تبریک تولد دوست , پیام تبریک تولد دوست پسر , پیام تبریک تولد زن , پیام تبریک تولد شوهر , پیام تبریک تولد عشق , پیام تبریک تولد همسر , پیام تولد , پیام تولدت مبارک , پیام مخصوص تبریک تولد , پیام های تبریک تولد , اس ام اس تبریک تولد نوزاد , اس ام اس نوزاد , اس ام اس های تبریک تولد نوزاد مهر 90 , تبریک تولد نوزاداس ام اس انگلیسی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی سری اول , متن های عاشقانه برای تبریک تولد , مسیج تولد انگلیسی , مسیج تولد به زبان انگلیسی , مسیج تولد جدید , مسیج مخصوص تولد , مسیج ویژه تولد , من ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 741
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 3,260
  • باردید دیروز : 2,973
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 11,025
  • بازدید ماه : 40,379
  • بازدید سال : 470,752
  • بازدید کلی : 32,323,956
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل